понеделник, 6 май 2024 г.

 

ФАРХАД ИЛЯСОВ

Политически маркетинг
или
как изкуството и науката 
печелят избори


Превод: Петър Несторов


        Политическият маркетинг предполага, че участниците в политически кампании са изправени пред проблеми и възможности в областта на маркетинга. Отчита нарастващата професионална маркетингова дейност в политическите кампании. Отнася се до аргумента, че разглеждането на политическите и изборните процеси от гледна точка на маркетинга предлага нови идеи за поведението на политическите партии. На този етап обаче изследванията на маркетинговите дейности на политическите партии все още се разрастват и много малко статии разглеждат маркетинговата ориентация на политическите партии, а нито една не разглежда маркетинговата концепция. Резултатите показват, че ключовите лица, вземащи маркетингови решения в изследваните политически партии, често имат ограничено разбиране за маркетинговата концепция.

    Надявам се, тази които се интересуват от материята да обърнат внимание, а всички останали да получим яснота относно това как правилно да разчитаме политическите послания.

                        "Хората, които са прекалено умни, за да се занимават с политика, са наказани да бъдат управлявани от глупаци"                                                                                                          ПЛАТОН


Приятно четене! 
И не забравяйте да споделяте, 
не само защото е безплатно,  
а защото знанието е безценно!



Формат за таблет/телефон в EPUB  -


Формат за KINDLE -

Няма коментари: